FANDOM

Davin
Pełne imię Davin
Narodowość nieznana
Profesja Mag (Alchemik)
Tytuł(y) "Przepowiadacz pogody"
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna

Davin — ekscentryczny mag Gildii, Alchemik.

Chciał on obalić tezę, że słońce nie świeci na rozkaz Króla, a nawet maga. Trzy lata przed wydarzeniami z Gildii Magów zabrał się nad studiami nad pogodą. Później zaczął oficjalnie ogłaszać swoje prognozy innym członkom Gildii, jednak inni magowie uważali, że ich sprawdzalność związana jest raczej z przypadkiem niż talentem.

Gildia Magów Edytuj

Davin zostaje wspomniany w rozmowie Dannyla, Yaldina i Rothena. Ten drugi powiedział, że Davin jest zdania, że będzie kilka ciepłych dni przed nadejściem zimy. Mówił tak od wielu tygodni, ale twierdził, że tak będzie chociaż konkretnej daty nie podał.

NowicjuszkaEdytuj

Davin chciał przekonać magów do zakupu większej ilości materiałów do jego eksperymentów nad pogodą. Przeciwnikiem tego był Peakin, która był z Davinem bardzo skłócony.

Wielki MistrzEdytuj

Gildia Magów zdecydowała się wybudować nową Strażnicę, która miałaby znaczenia alchemiczne (do badania pogody przez Davina) i militarne do obrony. Davin więc wreszcie miał upragnioną pracownię, a chociaż nadal miał opinię ekscentryka, to jego eksperymenty zaczęły spotykać się z ogólnym szacunkiem. Davin kierował także budową Strażnicy. Kiedy Dannyl z braku zajęcia chciał pomóc w budowie najpierw udał się na poszukiwania Davina. Davin przeżył bitwę z Ichanimi, a po spotocznej bitwie rozmowiał z Peakinem i Larkinem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki