FANDOM

Fergun
Pełne imię Fergun
Narodowość Kyralianin
Profesja Mag (Wojownik)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Blond

Fergun — mag Gildii Magów. Miał bardzo małą moc magiczną.

ŻyciorysEdytuj

Wczesne życieEdytuj

W wieku kilkunastu lat wykryto u Ferguna talent magiczny. Chłopak nie chciał wstępować do Gildii, ponieważ interesował się szermierką i w przyszłości pragnął zostać szermierzem. Jego talent nie był duży, ale rodzice naciskali na niego i zmusili go do wstąpienia do Gildii, gdyż chcieli mieć maga w rodzinie.

Fergun był nowicjuszem w tym samym czasie, co Dannyl. Obaj byli wobec siebie wrogo nastawieni. Fergun wymyślił plotkę o Dannylu i pomagającym mu starszym uczniu, który był znany ze swoich odmiennych preferencji. Bardzo nadszarpnęło to reputację Dannyla. Wzajemna nienawiść dwojga uczniów nie skończyła się nawet po ukończeniu studiów. Fergun wybrał Sztuki wojenne, jako swoją dyscyplinę.

Gildia MagówEdytuj

Fergun był obecny podczas Czystki, na której wykryto dzikiego maga w slumsach. To właśnie on został ogłuszony pociskiem, który przeszedł przez tarczę. Magiem stojącym obok Ferguna był Rothen, który wskazał winowajcę. Fergun został opatrzony przez uzdrowicieli Gildii. Kiedy tylko wyszedł ze szpitala, dołączył do poszukiwaczy dzikiego maga ze slumsów. Gdy dziewczyna została znaleziona bardzo chciał się z nią spotkać, ale Rothen, u którego Sonea mieszkała, stwierdził, że nie jest na to gotowa. Od tego czasu Wojownik codziennie patrzył przez okno swojego apartamentu, w okno pokoju Sonei. Pewnego wieczoru, gdy wyjrzał na zewnątrz zobaczył młodzieńca, nienależącego do Gildii, pokazującego jakieś znaki w kierunku okna, z którego wyglądała Sonea. Dziewczyna zobaczyła go i kazała schować się przyjacielowi, ale mag znalazł go z łatwością. Okazało się, że jest to ten sam chłopak, który pomagał Sonei się ukryć, Ceryni. Fergun chciał zaprowadzić chłopaka do podziemnego pokoju i zamknąć go tam, ale po drodze spotkał Administratora Lorlena rozmawiającego z Rothenem. Opowiedział wtedy, gdzie go znalazł. Alchemik zaproponował, żeby Cery zobaczył się z Soneą. Po spotkaniu Fergun zaproponował, że odprowadzi chłopaka do bramy, a Administrator zgodził się. Wojownik poprowadził gościa przez Uniwersytet i zaproponował przejście skrótem. Cery nie chciał się zgodzić, ale mężczyzna zmusił go do tego używając magii. W tajnym przejściu otworzył drzwi do pokoju i wepchał tam chłopaka. Zamknął drzwi magią i odszedł.

Wkrótce potem Fergun postanowił sam odwiedzić Soneę, która była wtedy sama w mieszkaniu. Na początku rozmowy z nią, kiedy to dowiedział się, że dziewczyna nie zamierza wstępować do Gildii, bardzo się zdziwił. Opowiedział jej, że jeżeli nie wstąpi do Gildii, jej moc będzie musiała zostać zablokowana, a gdy dziewczyna nie przejęła się tym, skłamał, że jest to bardzo bolesny i nieprzyjemny proces. Powiedział jej też, że jeżeli wstąpi do Gildii, zarówno on, jak i Rothen będą ubiegać się o pozycje jej mentora. Jeżeli skłamie na Przesłuchaniu i opowie, że to on pierwszy ją zobaczył, ponieważ popatrzył na nią na moment przed tym, jak pocisk uderzył go w skroń, to on zostanie jej mentorem. Kiedy już wstąpi do Gildii pomoże jej uciec bez wcześniejszego blokowania mocy. Dziewczyna nie była przekonana do jego propozycji. Fergun dał jej czas na przemyślenie sprawy do następnego spotkania, ale nie wiedział, kiedy ono nastąpi.

Fergun nadal więził Ceryniego w podziemiach Uzniwersytetu. Co około dwa dni przynosił mu jedzenie. Podczas odwiedzin nie chciał wyjawić chłopakowi, dlaczego trzyma go w zamknięciu. Przeszukał młodego bylca, po tym jak zobaczył wytrychy, którymi próbował otworzyć zamknięte drzwi. Jakiś czas później, podczas kolejnej wizyty, chłopak chciał zabić maga za pomocą