FANDOM

Jonna
Pełne imię Jonna
Narodowość Kyralianin
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Rodzina
Rodzina Ranel (mąż)

Kerrel (syn)
Hania (córka)
Matka Sonei (siostra)
Sonea (siostrzenica)

Jonna — ciotka Sonei oraz żona Ranela. Była bardzo ostrożną i odpowiedzialną kobietą.

ŻyciorysEdytuj

Wcześniejsze życieEdytuj

Jonna była siostrą matki Sonei. Po jej śmierci ona i Ranel przejęli Soneę na wychowanie. Przez pierwsze lata mieszkali w slumsach. Kobieta przez cały czas starała się chronić siostrzenicę przed niebezpieczeństwami np. ograniczając jej spotkania z bandą Harrina. Po pewnym czasie przeprowadziła się do miasta, gdzie mieszkała razem z rodziną w gościńcu, zarabiając na życie naprawiając buty i ubrania.

Gildia MagówEdytuj

Po dwóch latach Jonna, Ranel i Sonea musieli wrócić z powrotem do slumsów, ponieważ król uznał, że gościńce są przeludnione. Jonna wysłała siostrzenicę samą, aby znalazła mieszkanie poza murami miasta. Bardzo martwiła się o nią, gdy dowiedziała się o incydencie na Placu Północnym. Niedługo po tych wydarzeniach zaszła w ciążę z Ranelem. Spotkała się z Soneą w podziemnym pomieszczeniu Farena. Cieszyła się, że Sonea jest cała i zdrowa, ale jednocześnie była zaniepokojona, ponieważ moc siostrzenicy wymykała się spod jej kontroli. Gdy Sonea została znaleziona przez Gildię spotkała się z nią kilka razy w slumsach.

NowicjuszkaEdytuj

Po wstąpieniu Sonei do Gildii Jonna i Ranel zamieszkali w lepszej części slumsów. Kobieta bała się magów dlatego nie odwiedzała siostrzenicy. Wkrótce Jonna urodziła zdrowego chłopca i nazwała go Kerrel. W trakcie drugiego roku studiów Sonea odwiedziła Jonnę w slumsach, ponieważ kobieta spodziewała się kolejnego dziecka. Kupiła jej koce oraz koszyk jarzyn, kobieta bowiem nie przyjęłaby niczego, co przypominałoby Domy. Podczas spotkania Jonna nie bała się już Sonei, widząc, że dziewczyna w pełni panuje nad swoją mocą.

Wielki MistrzEdytuj

Jonna urodziła drugie zdrowe dziecko. Tym razem była to dziewczynka, która nazwała Hania.

Przed dotarciem Ichanich do Imardinu Senfel wykrył u Jonny niewielki potencjał magiczny. Kobieta zgodziła się pomóc Sonei i Akkarinowi oddając im swoją moc.

Po śmierci Akkarina Jonna przyszła do lecznicy Sonei z Hanią, która miała okropną gorączkę. Siostrzenica poprosiła ją wtedy, aby ona i Ranel zamieszkali z nią przez jakiś czas i pomogli jej poradzić sobie z ciążą. Jonna zgodziła się chcąc pomóc przestraszonej siostrzenicy.

Trylogia ZdrajcyEdytuj

Jonna została służącą Sonei w Gildii. Dzięki temu jej dzieciom udało się zostać służącym w Domach.

Kobieta pomagała Lili kontaktować się z Cerym, Golem i Anyi. Przynosiła dla nich jedzenie, świece, ubrania oraz inne niezbędne produkty i pomagała Lili odwiedzać ich.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki