FANDOM

Narron
Pełne imię Narron
Narodowość Kyralianin
Profesja Mag (prawdopodownie Uzdrowieciel)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna

Narronnowicjusz Gildii z zimowego naboru. Był chłopakiem Trassi. Chciał zostać Uzdrowicielem, dlatego uzyskiwał najlepsze oceny z tego przedmiotu.

NowicjuszkaEdytuj

Do klasy Narrona w połowie semestru dołączyła Sonea. Chłopak nie okazywał jej wrogości, za to kiedy do grupy przeniósł się także Regin, nie był z tego zadowolony.

Narron był bardzo podniecony, kiedy jego klasa pierwszy raz szła na Arenę, by odbyć praktyczną lekcję sztuk wojennych. Gdy pierwszy raz uformował pocisk uderzył uderzeniem mocy.

Narron zgubił pióro, które dostał jako przezent za przyjęcie do Gildii. Następnego dnia zobaczył je wypadające z kuferka Sonei. Oskarżył ją o kradzież, a nauczyciel obecny przy tym wydarzeniu zaprowadził ich do Rektora Jerrika. W gabinecie mag przesłuchał Soneę, która nie przyznała się do winy, ale też wyraźnie nie zaprzeczyła. Potem kazał Narronowi wracać do klasy oddawszy mu wcześniej pióro.

Niedługo potem zmarł jeden z nowicjuszy - Shern. Narron i Trassia pocieszali Benona, który był jego kuzynem. Byli źli na Soneę, kiedy ta weszła do klasy i pytała nauczyciela dlaczego nie ma lekcji, gdyż wykładowca musiał mówić o jego śmierci przy zrozpaczonym kuzynie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki