FANDOM

Rothen — mag Gildii w średnim wieku. Był Alchemikiem oraz wykładowcą chemii na Uniwersytecie. Mieszkał w Domu Magów, a jego służącą była Tania. Jego przyjaciółmi byli Yaldin i Ezrille.

ŻyciorysEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Rothen wstąpił do Gildii w wieku kilkunastu lat. Jego mentorem został Mistrz Margen. Po ukończeniu nauki wybrał na swoją dyscyplinę alchemię. Mając niecałe dwadzieścia cztery lata ożenił się z Uzdrowicielką imieniem Yilara, z którą miał syna Dorriena. Kobieta zmarła młodo z powodu nieuleczalnej choroby. Syn natomiast zajął się uzdrawianiem i wyjechał do wioski przy Południowej Przełęczy.

Po śmierci Margena, Rothen objął po nim posadę wykładowca chemii na Uniwersytecie. Przyjął także pod opiekę nowicjusza Dannyla, który opuścił się w nauce z powodu nieprzychylnych pogłosek o nim. Pomógł mu z powrotem zająć umysł nauką. Później młody mag został jego przyjacielem.

Gildia MagówEdytuj

CzystkaEdytuj

Rothen brał udział w corocznej Czystce. Stał obok Mistrza Ferguna w momencie, gdy w skroń wojownika uderzył kamień. Alchemik rozejrzał się wtedy dookoła i zobaczył dziewczynę, która z przerażeniem przygląda się swoim dłoniom zamiast uciekać. Stała w miejscu, z którego przyleciał pocisk. Rothen domyślił się, że to ona rzuciła kamieniem i wskazał w tym kierunku innym magom. Ci, nie wzięli pod uwagę dziewczyny i skierowali pociski na chłopaka obok niej. Kilkanaście pocisków połączyło się i z ogromną siłą uderzyło w niewinnego wieśniaka zabijając go i spalając jego ciało. Przez ten czas dziewczyna zdążyła zniknąć z oczu Rothena.

PoszukiwaniaEdytuj

Niedługo po incydencie podczas Czystki odbyło się Posiedzenie, podczas którego Rothen opowiedział, co widział na Placu Północnym. Odtworzył także obraz dziewczyny, ponieważ był jedynym magiem, który ją widział.Starszyzna Gildii zarządziła cały dzień poszukiwań, w którym wezmą udział wszyscy magowie. Jeżeli nie uda się znaleźć dziewczyny w ciągu jednego dnia następnego wieczoru mieli zebrać się i ustalić kto kontynuuje poszukiwania. Magowie uzgodnili także, chociaż niechętnie, że dadzą jej szansę na dostosowanie się do ich zwyczaju i możliwość wstąpienia do Gildii.

Przez cały następny dzień Rothen przeszukiwał slumsy wraz z innymi magami. Dopiero po południu wrócił z Dannylem do Gildii, uświadomiwszy sobie, że i tak magowie nie mają szans na znalezienie dziewczyny w labiryncie uliczek ,które tworzą slumsy. Następnego ranka Alchemik spotkał się z Yaldinem, Ezrille i Dannylem. Rozmawiał z nimi głównie o poszukiwaniach oraz o poczynaniach jego młodego przyjaciela, który usiłował skontaktować się ze Złodziejami i poprosić o pomoc przy znalezieniu dzikiej. Do tej pory jednak jego starania nie przyniosły rezultatów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki