Fandom

Trylogia Czarnego Maga Wiki

Sarrin

71stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sarrin
Pełne imię Sarrin
Narodowość Kyralianin
Profesja Mag (Alchemik)
Tytuł(y) Arcymistrz Alchemików
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów siwe

Sarrin — mag Gildii, arcymistrz Alchemików.

ŻyciorysEdytuj

Gildia MagówEdytuj

Sarrin był obecny na Posiedzeniu związanym z wydarzeniami na ostatniej Czystce. Był bardzo sceptycznie nastawiony w stosunku do Sonei. Uważał, że może być złodziejką.

Sarrin był także na przesłuchaniu w sprawie opieki nad Soneą.

NowicjuszkaEdytuj

Sarrin był w gabinecie Lorlena po incydencie w lesie między Soneą, a Reginem i innymi nowicjuszami. Wypytywał dziewczynę, czy czuła zmęczenie po tym starciu. Był pełen podziwy dla ilości mocy w tak młodej dziewczynie.

Mistrz Sarrin przechodził korytarzem, kiedy Sonea wyzwała Regina na pojedynek na Arenie.

Wielki MistrzEdytuj

Sarrin był obecny na Posiedzeniu w nocy, gdy zginął Mistrz Jolen. Był bardzo zaskoczony informacją, że Akkarin posługuje się czarną magią. Po uwięzieniu Wielkiego Mistrza i Sonei przesłuchiwał nowicjuszkę, ale ta nie chciała mu nic powiedzieć. Niedługo po tym został wybrany przez resztę Starszyzny do przeczytania ksiąg Akkarina o zakazanej sztuce.

Mistrz Sarrin był obecny na Przesłuchaniu Akkarina i Sonei, a także w gabinecie Lorlena, gdy Dannyl składał raport ze swoich podróży. Niedługo potem razem z Balkanem, Vinarą i Lorlenem pojechał do pałacu na spotkanie z królem, aby opowiedzieć mu o ostatnich zajściach.

Po pewnym czasie Administrator przekazał Sarrinowi i pozostałym Arcymistrzom rozmowę dwóch Ichanich, którą pokazywał mu Akkarin przez krwawy klejnot.

Mistrz Sarrin został wybrany przez magów Gildię do nauki czarnej magii i obrony Kyralii przed magami z Sachaki. Jego próby jednak się nie powiodły.

Sarrin zginął w czasie najzdu Ichanich.

Wygląd i cechy charakteruEdytuj

Sarin był starym magiem z siwymi włosami. Miał kwadratową szczękę, duży nos oraz pomarszczoną twarz. Miał bardzo surowe i konserwatywne poglądy, ale był oddany i liczył się ze zdaniem innych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki