FANDOM

Sarrin
Pełne imię Sarrin
Narodowość Kyralianin
Profesja Mag (Alchemik)
Tytuł(y) Arcymistrz Alchemików
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów siwe

Sarrin — mag Gildii, arcymistrz Alchemików.

ŻyciorysEdytuj

Gildia MagówEdytuj

Sarrin był obecny na Posiedzeniu związanym z wydarzeniami na ostatniej Czystce. Był bardzo sceptycznie nastawiony w stosunku do Sonei. Uważał, że może być złodziejką.

Sarrin był także na przesłuchaniu w sprawie opieki nad Soneą.

NowicjuszkaEdytuj

Sarrin był w gabinecie Lorlena po incydencie w lesie między Soneą, a Reginem i innymi nowicjuszami. Wypytywał dziewczynę, czy czuła zmęczenie po tym starciu. Był pełen podziwy dla ilości mocy w tak młodej dziewczynie.

Mistrz Sarrin przechodził korytarzem, kiedy Sonea wyzwała Regina na pojedynek na Arenie.

Wielki MistrzEdytuj

Sarrin był obecny na Posiedzeniu w nocy, gdy zginął Mistrz Jolen. Był bardzo zaskoczony informacją, że Akkarin posługuje się czarną magią. Po uwięzieniu Wielkiego Mistrza i Sonei przesłuchiwał nowicjuszkę, ale ta nie chciała mu nic powiedzieć. Niedługo po tym został wybrany przez resztę Starszyzny do przeczytania ksiąg Akkarina o zakazanej sztuce.

Mistrz Sarrin był obecny na Przesłuchaniu Akkarina i Sonei, a także w gabinecie Lorlena, gdy Dannyl składał raport ze swoich podróży. Niedługo potem razem z Balkanem, Vinarą i Lorlenem pojechał do pałacu na spotkanie z królem, aby opowiedzieć mu o ostatnich zajściach.

Po pewnym czasie Administrator przekazał Sarrinowi i pozostałym Arcymistrzom rozmowę dwóch Ichanich, którą pokazywał mu Akkarin przez krwawy klejnot.

Mistrz Sarrin został wybrany przez magów Gildię do nauki czarnej magii i obrony Kyralii przed magami z Sachaki. Jego próby jednak się nie powiodły.

Sarrin zginął w czasie najzdu Ichanich.

Wygląd i cechy charakteruEdytuj

Sarin był starym magiem z siwymi włosami. Miał kwadratową szczękę, duży nos oraz pomarszczoną twarz. Miał bardzo surowe i konserwatywne poglądy, ale był oddany i liczył się ze zdaniem innych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki