FANDOM

Senfel
Pełne imię Senfel
Narodowość Kyralianin
Profesja Mag
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna

Senfel — były mag Gildii Magów.

Historia Edytuj

Wcześniejsze lata Edytuj

Senfel dołączył do Gildii Magów i ukończył nowicjat. Nie odpowiadały mu jednak niektóre z zasad obowiązujących w Gildii. Mag upozorował swoją śmierć i uciekł pod opiekę Złodziei. Od tego czasu został ochroniarzem jednego z nich - Raviego.

Gildia Magów Edytuj

Faren przyniósł Soneę do Senfela, gdy dziewczyna była poszukiwana przez Gildię. Złodziej podał jej środek nasenny, aby nie spowodowała więcej szkód. Stary mag powiedział mu, że szpikowanie jej narkotykami tylko pogorszy sprawę. Odmówił także pomocy, o którą poprosił go Faren, czyli o naukę kontroli dzikiego maga. Twierdził, że Sonei może już pomóc tylko Gildia. Doradził dziewczynie, żeby poszła do nich, mówiąc że magowie nie zrobią jej żadnej krzywdy.

Wielki Mistrz Edytuj

Senfel był obecny na spotkaniu Złodziei, na które przybyli Akkarin i Sonea. Kiedy dwaj czarni magowie zdecydowali, że pobiorą moc od chętnych bylców, zaproponował, że sam będzie sprawdzał potencjał magiczny ochotników, aby wyrzutków zobaczyło możliwie jak najmniej osób. Mag dowiedział się wtedy od Akkarina, że ten wiedział o jego ucieczce z Gildii od samego początku, ale nie zdradził nic innym magom, ponieważ uciekinier nie wyrządzał w slumsach żadnej szkody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki