FANDOM

Gildia

Plan Gildii Magów

Uniwersytet — główny budynek Gildii w jej centralnej części. Został zaprojektowany przez Mistrza Corena. Znajdują się tam sale wykładowe, gdzie odbywają się lekcje. Są tam także biura magów oraz Biblioteka Magów i Biblioteka Nowicjuszy.

Uniwersytet jest imponującym, białym budynkiem z wieżami, zdającymi się sięgać do gwiazd, na każdym rogu. Są tam trzy piętra z plątaniną korytarzy oraz tajnych przejść. Na jego dachu znajdują się ogrody dostępne tylko dla wybranych magów. Poniżej Uniwersytetu biegną korytarze połączone ze Ścieżką Złodziei.

Do Uniwersytetu prowadzą dwa wejścia. Jedno z nich przeznaczone jest dla magów i nowicjuszy. Z drugiego natomiast korzystają goście, dlatego jest zdecydowanie bardziej ozdobne i robi większe wrażenie. Znajdują się tam niezwykle delikatne schody robione z polerowanego kamienia i topionego szkła wspieranego magią. Główną salą wewnątrz budynku jest Wielki Hol skąd można przejść na wszystkie uczelnie. Wewnątrz ogromnego pomieszczenia znajduje się mniejszy budynek mający ponad siedemset lat. Pełni funkcję Rady Gildii, gdzie odbywają się wszystkie Posiedzenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki