FANDOM

Uzdrawianie — jest to jedna z trzech dyscyplin możliwych do wyboru przez magów Gildii, po ukończeniu studiów. Umiejętność ta jest znana tylko w Krainach Sprzymierzonych. Magowie Gidlii, którzy specjalizują się w uzdrawianiu noszą zielone szaty.

Uzdrawianie jest najtrudniejszą i najbardziej złożoną dyscypliną . Wymaga bardzo szerokiej wiedzy magicznej, ale także dużej znajomości biologii i medycyny. Każdy mag, niezależnie jaką dyscyplinę wybierze, zdobywa podstawową wiedzę leczniczą i potrafi wyleczyć dolegliwości, takie jak wrzody, złamania, czy bóle mięśni. Uzdrawianie możliwe jest tylko przy kontakcie ze skórą chorego, która stanowi jego naturalną barierę. Umiejętności lecznicze można wykorzystać także w walce np. zgniatając serce lub zatrzymując funkcje życiowe. Mag potrafi jednak obronić się przed tym nakładając magiczną ochronę dokładnie na skórę. Za pomocą uzdrawiania można także odpychać niechciane myśli.

Organizm każdego maga samoistnie leczy się za pomocą energii w jego ciele. Pozwala to na uzdrowienie złamania np. podczas snu, ale leczenie nie zawsze wyjdzie tak jak powinno, np. zrastając kość nieprawidłowo. Pozwala to jednak magom żyć dłużej.

Starszyzna Edytuj

Arcymistrz:
Vinara
Przełożony studiów:
Telano

Znani uzdrowiciele Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki