FANDOM

Vinara
Pełne imię Vinara
Narodowość Kyralianka
Profesja Mag (Uzdrowicielka)
Tytuł(y) Arcymistrzyni Uzdrowicieli
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta

Vinara — arcymistrzyni Uzdrowicieli Gildii Magów. Jest praktyczna i surowa, ale potrafi być także bardzo współczująca dla innych ludzi.

ŻyciorysEdytuj

Gildia MagówEdytuj

Vinara była na Posiedzeniu w sprawie wydarzeń na ostatniej Czystce. Wyraziła swoje poparcie na pomysł o przyjęciu Sonei do Gildii. Była także obecna na przesłuchaniu w sprawie opieki nad nowicjuszką.

NowicjuszkaEdytuj

Mistrzyni Vinara odwiedziła Soneę, kiedy po Gildii zaczęły krążyć plotki o romansie nowicjuszki z jej mentorem,, Rothenem. Chciała dowiedzieć się, czy w tych pogłoskach jest chciaż ziarnko prawdy, ale Sonea wszystkiemu zaprzeczyła. Arcymistrzyni wezwała syna później Rothena, Dorriena do Gildii. Kobieta była także obecna w szpitalu, kiedy trafili do niego oślepieni przez Soneę nowicjusze. Przesłuchiwała przywódce grupy,Regina, jak doszło do tego wypadku.

Wielki MistrzEdytuj

Vinara pomogła Dannylowi, który musiał uleczyć otrutego dzikiego maga z Elyne.

Pewnej nocy Balkan wezwał Vinarę do domu Mistrza Jolena. Gdy tam dotarła, zbadałą martwe ciała wszystkich domowników. W żadnym z nich nie pozostało energii, co jasno wskazywało na użycie czarnej magii. W ręku Jolena Vinara znalazła odcięty kawałek szaty Wielkiego Mistrza. Arcymistrzyni była obecna na przesłuchaniu Soneai i Akkarina, kiedy to opowiedziałą całej Gildii o jej odkryciach. Bardzo zaskoczyło ją, że Sonea z własnej woli nauczyła się czarnej magii.

Gdy Gildia zdecydowała się na naukę jednego maga czarnej magii Vinara nie chciała zostać wybrana, ponieważ nie chciała rezygnować ze swojej pozycji arcymistrzyni.

Misja Ambasadora i ŁotrEdytuj

Vinara była sceptycznie nastawiona do Gnilu, ponieważ wiedziała jaki zgubny wpływ ma na wielu ludzi. Wraz z Kallenem próbowała wyhodować narkotyk, aby znaleźć na niego lek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki